ضد کیسه
ضد کیسه
بزرگ ترین وبلاگ هواداران پرسپولیس
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 26 مرداد 1393برچسب:فرشاد پیوس, توسط saied |

 پیشکسوت فوتبال پرسپولیس گفت: آنچه اکنون اهمیت دارد این است که پرسپولیس روی کسب سه امتیاز تمرکز کند تا با توجه به تغییر نفرات، تیم کم کم هماهنگ شود و حتما بازی‌های بهتری خواهیم دید.


فرشاد پیوس در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس، افزود: پرسپولیس قطعا در هفته‌های آینده بازی‌های بهتری انجام خواهد داد. این تیم مهره‌های خوبی دارد ولی به نظر من پرسپولیس هنوز به هماهنگی نرسیده است و به همین دلیل با گذشت بازی‌ها، شرایط بهتر خواهد شد.

وی ادامه داد: پرسپولیس بازیکنانی دارد که مرد بازی هستند و می‌توانند در تیم‌های دیگر وزنه‌ای باشند اما فکر می‌کنم با توجه به تغییراتی که ایجاد شد، نیاز دارند که هماهنگ شوند. مثلا در همین بازی گاهی فاصله بین خطوط زیاد می‌شد. ساختار دفاعی با توجه به تغییر نفرات در خط دفاع به هم ریخت و دوباره در حال درست شدن است. این نکته را هم باید در نظر بگیریم که یکسری نفرات از تیم جدا شدند که بازیکنان کوچکی نبودند و پر شدن جای آنها زمان می‌برد.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: اینکه پرسپولیس این سه امتیاز را گرفت اتفاق خیلی خوبی بود و کمک می‌کند تیم از فشار خارج شود و فکر می‌کنم پرسپولیس تا رسیدن به هماهنگی و پر شدن جای نفراتی که جدا شدند، ناچار است تمرکز خود را روی کسب امتیازات بگذارد و رفته رفته بازی دلخواه خود را انجام دهد. البته تا جایی که می‌دانیم باشگاه و کادر فنی دنبال بازیکن هم هستند و باید همینطور باشد. با توجه به تعداد بازی‌ها و حضور در آسیا لازم است که دو، سه بازیکن با تجربه جذب شوند تا یک نیمکت قوی داشته باشیم. نیمکتی که اجازه ندهد پرسپولیس با چند محروم و مصدوم هم احساس کمبود کند.

وی درباره مهدی طارمی که شماره او را پوشیده بود، تصریح کرد: طارمی جوان است و کار زیادی دارد. باید از تجربه بقیه استفاده کند و می‎تواند خیلی بهتر از اینها باشد. گلی که زد نشان زمینه‌اش را دارد و خوب از فرصت استفاده کرد.

نظر پیوس را درباره موج مهاجرت بازیکنان ایران به کشورهای عربی پرسیدیم که گفت: چند سال قبل، فوتبال ما رو به اروپا بود ولی حالا به سمت کشورهای عربی حرکت می‌کنیم. این یک پسرفت است. ما با استفاده از بازیکنانی که تازه در تیم‌های مطرح اروپایی نبودند شخصیت فوتبالی خاصی در تیم ملی ایجاد کردیم و به جام جهانی رفتیم و حالا بعد از جام جهانی به جای اینکه روی سکوی پرتاب رفته باشیم، افت می‌کنیم.

فوتبال قطر کشش آن را ندارد که سطح آمادگی بازیکن ما را حفظ کند، چه رسد به اینکه چیزی به او یاد بدهد. به نظرم همین لیگ ایران بیشتر باعث پیشرفت و آمادگی می‌شود.

وی درباره تیم خود و اینکه به دسته دوم رفت نیز افزود: با توجه به دوستی با مسوولان باشگاه، از وقتی در دسته سوم بودند مشاوره می‌دادم تا اینکه به دسته دوم آمدند. قرار شد به عنوان مدیر فنی فعالیت کنم اما خیلی درگیر شدم و یک دفعه دیدم اسم ما روی این تیم است و این شد که تصمیم گرفتم سرمربیگری را قبول کنم و به اتفاق آقای محسن عاشوری مشغول شدیم تا به امید خدا به دسته یک و بعد هم به لیگ برتر بیاییم.
پیوس در پایان اظهار کرد: برای بازی روز شنبه از دو هفته قبل با آقایان پنجعلی و دایی هماهنگ کرده بودم و از آنها و در کل باشگاه پرسپولیس تشکر می‌کنم که اجازه دادند بچه‌های ما تجربه خوبی کسب کنند. قرار است هفته بعد هم در ادامه اردویی که داریم، با استقلال بازی کنیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: